100% Nöjd Kundgaranti

Vi strävar efter att alla våra kunder ska vara helt nöjda med sina köp hos oss. Därför erbjuder vi privatkunder upp till 90 dagars öppet köp. Om du inte är nöjd med din vara har du alltid möjlighet att reklamera den hos oss.

Villkor för öppet köp:

  • Endast privatkunder har rätt till 90 dagars öppet köp. Detta gäller inte företag.
  • Varan ska vara oöppnad och i säljbart skick (gäller dunkar och flaskor). Om produkten är använd, plomberingen bruten, eller om tillbehör eller originalförpackning saknas, gäller inte ångerrätten.
  • 90 dagars öppet köp gäller inte för maskiner såsom poleringsmaskiner,polertrissor, dammsugare, ozongeneratorer, skumlansar eller övriga förbrukningsartiklar. För dessa produkter hänvisar vi till Konsumentköplagens 14 dagars ångerrätt (gäller endast privatpersoner).
  • Tillbehör som poleringstrissor, dukar, claybars, svampar etc. omfattas av ångerrätten.

Kunden ansvarar för returfrakten till oss och för att paketet emballeras tillräckligt väl så att varken produkter, tillbehör eller originalförpackning skadas under transporten.

Reklamationsbeskrivning:

Logga in på vår hemsida för att påbörja en reklamation.

Klicka in dig på Mina Sidor och sedan på Orderhistorik.

Instruktioner för Retur och Reklamation

  1. Leta upp din order:

    • Logga in på vår hemsida och gå till din orderhistorik.
    • Klicka på "Detaljer" för den aktuella ordern.
  2. Välj produkt:

    • Scrolla ner till den produkt du vill returnera.
    • Välj produkten och ange orsaken till returen.
  3. Skapa en RMA-sedel:

    • Klicka på "Skapa en RMA-sedel".
  4. Förbered returen:

    • Vi kommer att skapa en RMA-etikett som du bifogar i paketet.
    • Emballera produkten noggrant för att undvika skador under transporten.
  5. Återbetalning:

    • När vi har mottagit och kontrollerat varorna, kommer vi att genomföra återbetalningen till ditt bankkonto inom 30 dagar.